úterý 24. června 2014

Nezapomínat na čich!

Všimli jste si, že všechny pozitivní a radostné věci, se snaží na sebe upoutat pozornost především díky útoku na naše smysly? Speciálně pak na oči, sluch a chuť.


Všude kolem nás jsou tisíce fotek, které nás chtějí nalákat na úplně jiný svět a jsou v počítači upravené k naprosté dokonalosti. Tóny navozující euforii, že se jakoby vznášíme kdesi v meziprostoru a můžeme a dokážeme skoro vše. Jídelní lístky jsou plné přepychových pokrmů, které nám už při jejich čtení evokují šťastný pocit, jenž budeme zažívat, až před námi dané jídlo bude ležet na stole.

Přijde mi, že se v těch všech esoterických a marketingových tricích zapomíná na čich.

Takže jsem se zamyslela – jaké vůně ve mě vzbuzují pocit blaha?

  • čerstvě ořezaná tužka
  • pánský šampón
  • lístky máty
  • právě upečené vanilkové rohlíčky
  • Lamborigini prestigio
  • vůně po sexu
  • čerstvý grep nebo žlutý meloun
  • stará vázaná kniha
  • pražená káva
  • právě zasychající lak na nehty
  • Ajax floral fiesta 
  • fialky
  • grilované maso
  • vzduch po bouřce



3 komentáře:

  1. Tvoje fotka je úžasná!!!:-) Jinak já bych doplnila skořici, koriandr, babiččin segedínský guláš, sypaný čaj, les, moře, a i vzdálenou vůni modrého nebe:-) A nesmím zapomenout na svého milého, který mi střídavě voní jako vanilka, jahody a zmrzlina:-D Víc mě teď asi nenapadá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda!
      Koukám, že jsem se pěkně unáhlila! :) ale je pravda, že skořici jsem chtěla napsat, ale už jsem tam měla rohlíčky ;)
      Moře a les bych brala taky! :D

      Vymazat
  2. Nemám pocit, že se na čich až tak nezapomíná, přeci jen všude v reklamách pořád nabízí "nejskvostnější" parfémy a osvěžovače vzduchu..:) A taky co se společnosti týče, tak je špatně přijímáno, když někdo zapáchá (v MHD se kolem některých lidí vytváří víc prostoru, než kolem jiných:D)...

    OdpovědětVymazat

Prosím "anonymní" návštěvníky o podpis :)