středa 11. června 2014

Asi zhubnu - díky ústní vodě

Dnes se mi stalo něco nepředstavitelného - podívala jsem se na lákavé čokoládovo-karamelové bonbony a v duchu jsem si už dala souhlas, že si jeden vezmu. Pak jsem ale zjistila, že na ně vůbec nemám chuť.


Minulý týden jsem si na doporučení lékaře kvůli aftům koupila v lékárně ústní vodu - musela obsahovat 0,2 % roztoku chlorhexidin-diglukonátu. Nebyla jsem moc nadšená, protože ústní vody typu Listerine jsou pro mě něco úplně nesnesitelného, ale naštěstí jsem zjistila jsem že tato  tak agresivní. 

A je pravda, že afty se mi jako zázrakem ztratily, ale dostavilo se i něco jiného - přešla mě chuť na jakékoli mňamky, kterých si jinak během dne dopřávám víc než dost.

Včera jsem například odolala luxusní pistáciové chalvě a dnes již zmiňovaným karamelovým pozlátkám.

Už jsem se začala radovat, že se můj problém z větší části vyřešil sám od sebe - to bych se ale neměla podívat do příbalového letáku a zjistit, že by se voda neměla používat déle jak měsíc v kuse.. 

Takže se velký comeback asi zase konat nebude.


1 komentář:

  1. Nezoufej Jancii:
    http://www.studio32.cz/newsletter-leden-2012/

    T.

    OdpovědětVymazat

Prosím "anonymní" návštěvníky o podpis :)