pondělí 17. března 2014

Proč je pro mě jaro důvod k radosti

Každý z vás má určitě jednou za čas, kdy se cítíte pod psa - máte depku a ani vlastně nevíte proč. Cítíte se nepotřební, zbyteční, nezajímavý, hloupý, nemožní, méněcenní a když kohokoli porovnáte se sebou samým, ten druhý je vždycky vítěz. Přijde mi, že já podléhám těmto změnám nálad mnohem častěji, než kdokoli jiný v mém okolí. 

Jenže, když se pak rozhlédnu kolem sebe, kolik věcí se mi za poslední dobu třeba podařilo, kolika lidem na mě záleží, co mi udělalo radost nebo kolik věcí mě ještě čeká, zjišťuju, že k takovým náladám nemám vůbec důvod.

A tak mám radost vlastně jen tak. 

A taky protože ...
  • .. se mi ozval kamarád V., jestli bych nechtěla nafotit merch k Žižkovské noci.
  • .. mám důvod, proč nosit někomu ohromný dárek, který skoronemůžu ani unést, přičemž na všech, kteří mě s ním vidí, tiše závidí jeho budoucímu majiteli.
  • .. mi moje kamarádka N. udělala bio krém přímo na míru mé problematické pleti.
  • .. se mi v jednom týdnu po několika letech ozvali 2 známí, jestli bych nechtěla nafotit jejich svatby v květnu a červenci.
  • ..  jsem se zamilovala do poslouchání audioknih.
  • .. jsem našla na tramvajové zastávce iPad a svědomitě ho vrátila majiteli.
  • .. je ideální doba na dostávání tulipánů a jejich celodenní nošení ve petlahvi, čímž jsem upoutala závistivé pohledy mnohých slečen a žen.
  • .. jsem začala kulturněji žít – za poslední dobu jsem stihla balet ve Státní opeře, divadla v Rokoku a ABC, a záznamy z Metropolitní opery v kině.
  • .. se strašně těším na kurz japonské knižní vazby.
  • .. jsem zjistila, že lak od Maybelline vydrží a mnoho déle, než ten od Rimellu.
  • .. mi můj kluk řekl, že jediný okamžik, kdy mi to neslušelo, byla lednová noc, během níž jsem umírala na chřipku, chrápala a měla ve spánku jedno oko pootevřené. 
  • .. jsem napsala do České národní banky email se spoustou otázek, na které jsem nevěřila, že dostanu odpověď, načeš jsem dostala návrh domluvy osobní schůzky s vedoucím oddělení.
  • .. jsem si z Matějské poutě hrdě odnášela ten největší nafukovací balónek ve tvaru srdce, jaký tam vůbec byl.
  • .. začíná být krásné počasí – vhodný čas na zahození zimního kabátu, vytažení slunečních brýlí a konání pikniků.
  • .. mám pro koho vyrobit leporelo.
  • .. jsem v pokeru vyhrála ohromný balík jen díky blafování a v ruce měla jenom desítku a trojku.
  • .. mám s P. na úterek domluvenou kavárenskou pracovní seanci, během které budeme obě sedět za notebookem a dělat že pracujeme a přitom budeme pít hektolitry kávy a domácích limonád.
  • a protože je tu další jaro a já jsem šťastná a spokojená a nic mi nechybí. :o)


1 komentář:

Prosím "anonymní" návštěvníky o podpis :)