čtvrtek 28. února 2013

Vím, koho volíš!

Kdysi jsem měla rande s klukem - byl docela milej a udělal hezkej večer (opil mě). Když mě pak u sebe nechal přespat, tak se ke mě v noci přišel přitulit a hned zalezl pod (mojí) peřinu...


Tenkrát jsem mu (naivka jedna!) řekla, že s ním přece nemůžu spát, protože se ještě tak moc neznáme. On na mě vykoukl z pod peřiny a říkal: "Jak neznáme, dyť už vím, koho volíš!" a tomu se prostě nedalo nic odmítnout!

Dneska mi konečně přišlo tričko s Karlem. Budu ho používat hlavně, když u sebe budu nechávat přespávat návštěvy - aby věděly, koho jsem volila. 


2 komentáře:

  1. To by se Karlovi líbilo, jak dokáže stmelit lidi. :D
    Alkohol u žen ovšem dělá taky divy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem byl taky pro Karla, mohu i já u tebe přespat? :D
    K tvému komentáři: Fotka je přirozeně moje s mojí kamarádkou.

    OdpovědětVymazat

Prosím "anonymní" návštěvníky o podpis :)