sobota 26. ledna 2013

Nový prezident

Ani ne za 4 hodiny se uzavřou volební místnosti a předpokládám, že nejpozději v 16:00 bude jasné, kdo bude naším novým prezidentem.  


Záměrně jsem tu nepsala nic o mém názoru na druhé kolo a na debaty, které se během posledních 14 dnů uskutečnily. Přijde mi to zbytečné. Už takhle je celá společnost rozdělena na nesmiřitelné tábory a nehodlá respektovat názory jiných. Nechtěla jsem bouřit vody ještě víc.

Co se týče mě, respektuju jakýkoli názor, který si člověk dokáže prosadit a odůvodnit. Řeči typu: "Víc si ho pamatuju", "Není to Němec", "Volil ho můj šéf", "Mladí ho mají rádi", pro mě nejsou žádné argumenty. Je to pro mě docela smutné, když si představím, že člověk, který neviděl ani jednu debaty, neprolistoval žádné internetové deníky, neslyšel odpovědi na ty všeobecně se rozvíjející témata, jde do volební místnosti a hodí do schránky prostě nějaký lístek. A nezáleží či jméno na lístku je.

Jen bych tu chtěla napsat, že jediné, co si opravdu přeju (tedy až na to, aby vyhrál můj kandidát:)) je to, aby vítěz vyhrál opravdu s velkým předstihem. O co největší možný počet hlasů. Myslím si, že to by bylo pro náš stát asi to nejlepší východisko z této šlamastiky nazvané "přímá prezidentská volba".
 

Nedokážu si totiž přestavit, co by se ve společnosti odehrávalo za slovní přestřelky, kdyby výsledekem byl jen nepatrný rozdíl.





1 komentář:

  1. Já bych volil, kdybych mohl, jak na mne ten člověk lidsky působí. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím "anonymní" návštěvníky o podpis :)