sobota 29. prosince 2012

Sovy

Během vánočního večírku, během kterého některé kamarádky dostaly od Ježíška soví brože, jsem byla vyzvána, abych zkusila nějakou sovičku taky spíchnout a stát se tak "hlavní soví dodavatelkou" mých kamarádek. 

Samozřejmě, to bych nebyla já, aby mi to nevrtalo v hlavě a do dvou dnů se to nočních zvířátek nepustila. Materiál jsem doma měla, a aspoň jsem si během vánočních svátků zpříjemnila sledování oblíbených pohádek. Měla jsem ze sebe aspoň dobrý pocit, že jsem se jen neflákala a nemrhala časem pouhým sledováním televize:)

Včera svítilo slunko, tak jsem je za neuvěřitelného vichru stačila rychle nafotit na balkóně - kvalita fotek docela odpovídá mému spěchu, ale co se dá dělat. Na památku to stačí :)












A na závěr přikládám ještě mé klasické oblíbené koláže! :) Ještě bych ráda dodala - abyste si nemysleli, že to teď u mě vypadá jako v sovinci - že jsem všechny sovičky rozdala nebo už je mám zabalené na předání.. 













1 komentář:

Prosím "anonymní" návštěvníky o podpis :)